Crini

Vitraliu crini

Vitraliu crini

Mi se pare o lucrare foarte frumoasa.

Am o slabiciune pentru sticla aceasta trasparenta .

Published in: on Iunie 22, 2010 at 6:52 am  Comments (2)  

The URI to TrackBack this entry is: https://lidiartglass.wordpress.com/2010/06/22/crini/trackback/

RSS feed for comments on this post.

2 comentariiLasă un comentariu

  1. este faina lucrarea si eu am inceput sa lucrez in sticla dar fac fuziune

  2. nu eu am facut-o. am gasit-o pe net si mi-a placut.
    cred ca o sa ajung si eu la fuziune la un moment dat. se pot face lucruri faine
    iti pun blogul pe blogroll:-)


Lasă un răspuns

